Na uslove poslovanja primenjuje se Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o elektronskoj trgovini, Zakon o obligacionim odnosima kao i ostali važeći propisi Bosni i Hercegovine.
Prije započinjanja procesa kupovine preko internet sajta juniorshoes.ba, potrebno je pažljivo pročitati „Uslove korišćenja“, i upoznati se sa pravima i obavezama. Ovu internet stranicu uređuje kompanija JUNIOR SHOES sa sjedištem na adresi Dimitrija Tucovića 1, 24 000 Subotica i Kralja Petra II 14, 74 400 Derventa.
JUNIOR SHOES zadržava pravo da bez prethodnog obavještavanja vrši izmjene i dopune ovih Uslova korišćenja.
Ovi Uslovi korišćenja propisuju uslove i pravila koji se odnose i na korišćenje internet sajta od strane Kupaca.
Garancija kvaliteta
JUNIOR SHOES garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu. U slučaju odstupanja od navedene specifikacije ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamjenimo, a sve troškove snosi JUNIOR SHOES. Potrebno je da proizvod vratite u originalnom pakovanju i identičnom stanju kako je kod Vas pristigao. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posljedica neodgovarajuće upotrebe.
Cijene proizvoda
Sve cijene proizvoda navedene na sajtu sa uračunatim PDV-om. Cijena artikala koja se naplaćuje prilikom isporuke je zvanična cijena koja je važila na dan porudžbine. JUNIOR SHOES ima pravo da otkaže narudžbenicu uz slanje e-mail obavještenja potrošaču ukoliko je došlo do grube greške prilikom postavljanja cijene na sajtu, npr. umjesto 50,00 KM je navedena cijena 5,00 KM, i sl.
Dostupnost artikala
Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cijena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka. Svi artikli prikazani na sajtu su dio naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku.
Radno vrijeme
Junior Shoes online prodavnica radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavješteni. Radno vrijeme Call centra je: pon-pet od 9 do 14h i subotom od 9-12h.
Izjava o zaštiti privatnosti
U ime internet Junior Shoes online prodavnice obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca.
Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.
Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u JUNIOR SHOES-u odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Registracijom na sajtu dajete odobrenje da JUNIOR SHOES može da Vam na vašu mail adresu ili na telefon šalje obavještenja o novostima u kompaniji. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavjestimo o trenutnom statusu narudžbine.
Cookies
Naša Internet prodavnica koristi „cookies“ da vam pomogne da prilagodite korišćenje interneta vašim potrebama.
Cookie je tekstualni fajl koji je smješten na vašem hard disku od strane web servera. Cookie-ji ne mogu biti korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus vašem računaru.
Cookie-i su jedinstveno dodjeljeni vama, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da obezbjedi pogodnosti koje će vam uštedeti vrijeme.
Sve informacije se čuvaju na sigurnom i u skladu sa internom polisom o bezbjednosti mogu biti upotrebljeni za:
Prilikom kreiranja naloga na juniorshoes.ba ili kreiranja narudžbina saglasni ste sa gore navedenim stavkama o upotrebi podataka.
Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posjetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posjećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili kupcima jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
Obavezujemo se da prikupljene podatke ne koristimo ni u koje druge svrhe.
Pravo na odustajanje
U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, djelimično ili u cjelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, JUNIOR SHOES je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtjev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio pouzećem, djelimično ili u cjelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, JUNIOR SHOES je u obavezi da povraćaj vrši isključivo pouzećem, uz pomoć posredničke/kooperantske poštanske kompanije vrši povrate u naše ime, a za uzvrat tu uslugu prema tekućem cjenovniku naplaćuje.
Cijena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Prilikom povraćaja, robu je obavezno vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju, tj. U originalnoj kutiji kako je kupac proizvod i zaprimio.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrijednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cijene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Isporuka
Nakon potvrđene porudžbine stići će Vam mejl potvrde da je Vaša porudžbina spremna za isporuku. Od tog trenutka rok isporuke je obično 24-48h, maksimalno do 3 radna dana.
U slučaju reklamacije ili bilo kakve primjedbe obratite nam se na mejl adresu: [email protected] i žalba ili reklamacija će u najkraćem roku biti obrađena.
U slučaju zamjene artikala toškove vraćanja robe u oba pravca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan, oštećen ili pogrešan artikal.
Kuriri Brze pošte A2B i Brze pošte Euro Express (eksterne kooperantske firme koje vrše dostavu robe za nas), pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8 do 16h.
Molimo Vas da u tom periodu obezbjedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku, te da budete dostupni na telefon koji ste ostavili kao važeći kontakt. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja.
Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavjestite putem mejla [email protected] , telefonski ili putem naših socijalnih mreža. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu, te izvršite plaćanje pouzećem.
Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju. Ponovno slanje pošiljke neophodno je doplatiti, a dostava pri svakoj redovnoj kupovini je BESPLATNA.
Reklamacije
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira provjerite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocjepani djelovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj +387 65 332 362 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu [email protected] i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavjestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj +387 65 332 362, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu [email protected] i opišete kakav problem tačno imate. U najkraćem mogućem roku obavjestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice, koji zajedno sa obrascem zahteva za reklamaciju, treba da pošaljete na adresu [email protected] U slučaju reklamacije toškove vraćanja robe u oba pravca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan, oštećen ili pogrešan artikal.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, djelimično ili u cjelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, JUNIOR SHOES je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtjev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio pouzećem, djelimično ili u cjelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, JUNIOR SHOES je u obavezi da povraćaj vrši isključivo pouzećem, uz pomoć posredničke/kooperantske poštanske kompanije vrši povrate u naše ime, a za uzvrat tu uslugu prema tekućem cjenovniku naplaćuje.
Načini plaćanja
Proizvode koje želite da poručite putem internet prodavnice, možete platiti na više načina:
plaćanje pouzećem gotovinski u trenutku isporuke, platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu – ukoliko je ovaj metod plaćanja ponuđen na stranici Korpa.
Plaćanje pouzećem
Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste prethodno poručili putem našeg sajta, plaćanje porudžbine se vrši isključivo u gotovom novcu u domaćoj valuti – konvertibilna marka, na ruke kuriru naše partnerske kurirske službe koji vam donosi pošiljku.
Plaćanje karticama
Svoju porudžbinu možete platiti koristeći istaknute platne kartice na stranici Korpa, ukoliko je ovaj metod plaćanja ponuđen. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.
Prilikom online poručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu banke koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Niti jednog trenutka podaci o vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Na ovoj stranici je potrebno da unesete slijedeće podatke:
Broj kartice, datum isteka i CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa vaše kartice.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, povjerljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama samog procesora odnosno banke.
Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
*Unos i provjera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmjenjuju.
Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u domaćoj valuti KM (Konvertibilna Marka). Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka.
Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko naše Internet prodavnice mora ispunjavati slijedeće uslove:
Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Bosne I Hercegovine, na adresi navedenoj u porudžbini. Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.
BESPLATNA DOSTAVA U BIH!