Nakon potvrđene porudžbine stići će Vam mejl potvrde da je Vaša porudžbina spremna za isporuku. Od tog trenutka rok isporuke je obično 24-48h, maksimalno do 3 radna dana.
U slučaju reklamacije ili bilo kakve primjedbe obratite nam se na mejl adresu: [email protected] i žalba ili reklamacija će u najkraćem roku biti obrađena.
U slučaju zamjene artikala toškove vraćanja robe u oba pravca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan, oštećen ili pogrešan artikal.
Kuriri Brze pošte A2B i Brze pošte Euro Express (eksterne kooperantske firme koje vrše dostavu robe za nas), pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8 do 16h.
Molimo Vas da u tom periodu obezbjedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku, te da budete dostupni na telefon koji ste ostavili kao važeći kontakt. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja.
Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavjestite putem mejla [email protected] , telefonski ili putem naših socijalnih mreža. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu, te izvršite plaćanje pouzećem.
Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju. Ponovno slanje pošiljke neophodno je doplatiti, a dostava pri svakoj redovnoj kupovini je BESPLATNA.
BESPLATNA DOSTAVA U BIH!